Les bones iniciatives


Per a totes i tots són dies durs, i una de les coses bones que tenim són les tecnologies de la informació i comunicació.

Unes eines que ens permeten la comunicació més enllà de les nostres llars amb gent coneguda i fins tot desconeguda. Gràcies a aquestes eines, podem conèixer iniciatives boniques que ens fan els dies més fàcils i més bonics.

Aquesta setmana us parlarem de dues formes d’ajudar ben diferents!

La primera va començar amb un WhatsApp que em va arribar un dia, un missatge molt llarg, aels quals a vegades els miro i a vegades no, però tal com començava em va cridar l’atenció:


   “Hola, sóc en Jordi, el pare de l’Arlet.    Us escric perquè feu un cop d’ull al projecte #pintalapinca que ha ideat l'Arlet”.







I ho vaig llegir, i vaig entrar al seu instagram i tot em va semblar preciós. Un petit gest personal que es transforma en un benefici per tothom.

Només puc dir: “Arlet, gràcies!”



Si heu participat en alguna iniciativa, com la de l’Arlet, que us ha remogut per dins, expliqueu-nos ho a educa.mterra@gmail.com i li podrem fer difusió des de les nostres xarxes socials.